Известие

Collapse
No announcement yet.

И аз да се похваля с 159ка 1.9jtdm 15

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • И аз да се похваля с 159ка 1.9jtdm 15

    Имах питане за добър сервиз около гр. Ямбол.
    Някой да ми подскаже какво масло 5w30,5w40
    Ако махна дпф друго ли трябва да е?
    Да препоръчате сервиз за премахване вихр клапи, дпф, ерг ремап?
    Освен задължителното масло и ремъци какво друго да сменя?
    VW PASSAT 2.0,ASTRA F 1,7D,ALFA 156 2.0TS,C124 16V,GRAND CHEROKE 2.5TD,E124 2.0,W210 2.0,АР 159 1.9 JТDМ

  • #2
    Привет колега.
    За сервиз около Ямбол не мога да помогна. За маслото, аз карам с Mobil ESP 5W30 вече 40 хил. км., нямам проблем. Предният собственик ( колга от форума DiStefano), я беше карал 60 хил. км с Castrol 5W40, също без проблем.
    Относно сервиз за премахване на клапите и останалите стандартни процедури, за София, можеш да се обърнеш към някой от форумните сервизи - Лисан сервиз, Вентура, Екстрийм....Има ги в раздела с препоръчани сервизи.
    Alfa Romeo 159 1.9 JTDm, SW, Lancia Delta II 1,6
    ".... 150 На превала Ляв 5 и веднага Десен 5! спирай, че си ебало майката за Ляв 2 на скок !!!ХОРАТА... "

    Comment


    • #3
      С ДПФ филтър 5w30 selenia WR pure energy, a без ДПФ селениа 5w40 WR.

      Аз съм с бардал 5w40 XTC.

      Преди това със селения 5w40 WR не беше пипнала маслото, сега ще видим.

      Зимата не съм имал никакви проблеми с паленето.Дори и при -11 градуса и цяла нощ навън( по-скоро няколко дни при минусови температури) запали от 1/2 или 2/3 оборот.Трябваше им малко повече време на подгревните свещи, но запали от раз.Всъщност никога не е имала проблем със запалването зимата откакто я имам.
      Повечето време пали от 1/4 оборот.

      Ако трябва да сме честни доста зависи и от сипваното гориво.Важно е да не сипваш "нонеим" дизел и от бензиностанции за които нямаш впечатление.

      Провери акумулатора в какво състояние е.Филтрите също са задължителни за смяна.

      Добре е също да се види кога е сменявано маслото на скоростите и хидравликата.Ако на хидравликата е от старото червено масло е хубаво да се смени и то.

      Антифриза също е добре да се смени изцяло, като се почисти и охлаждащата система.

      Тук имаше едно момче Явор, той мисля беше от Ямбол, ако не пише тук го попитай на лични за "манипулациите".
      Alfa Romeo 159 2.4 JTDm -200 алфистки коня+ 30/40/ до 50 тунинговани коня

      Comment


      • #4
        Ако имаш предвид ме, аз съм от Хасково.
        За манипулациите мога да го пратя само в доверени сервизи в Пловдив или София.
        А и по принцип така бих го посъветвал де - за цялостното опипване на колата първоначално, да иде в доверен сервиз.
        Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
        ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

        Comment


        • #5
          днес и смених маслото със селния 5 w 40,гледам че на хидравликата ми е червно, по принцип какви масла да слагам на хидравликата и скоростната кутия

          ---------- Post added at 15:16 ---------- Previous post was at 15:15 ----------

          Първоначално публикувано от alfa racer GTA Покажи съобщение
          С ДПФ филтър 5w30 selenia WR pure energy, a без ДПФ селениа 5w40 WR.

          Аз съм с бардал 5w40 XTC.

          Преди това със селения 5w40 WR не беше пипнала маслото, сега ще видим.

          Зимата не съм имал никакви проблеми с паленето.Дори и при -11 градуса и цяла нощ навън( по-скоро няколко дни при минусови температури) запали от 1/2 или 2/3 оборот.Трябваше им малко повече време на подгревните свещи, но запали от раз.Всъщност никога не е имала проблем със запалването зимата откакто я имам.
          Повечето време пали от 1/4 оборот.

          Ако трябва да сме честни доста зависи и от сипваното гориво.Важно е да не сипваш "нонеим" дизел и от бензиностанции за които нямаш впечатление.

          Провери акумулатора в какво състояние е.Филтрите също са задължителни за смяна.

          Добре е също да се види кога е сменявано маслото на скоростите и хидравликата.Ако на хидравликата е от старото червено масло е хубаво да се смени и то.

          Антифриза също е добре да се смени изцяло, като се почисти и охлаждащата система.

          Тук имаше едно момче Явор, той мисля беше от Ямбол, ако не пише тук го попитай на лични за "манипулациите".
          с дпф съм проблем ли е че сложих 5w40?
          VW PASSAT 2.0,ASTRA F 1,7D,ALFA 156 2.0TS,C124 16V,GRAND CHEROKE 2.5TD,E124 2.0,W210 2.0,АР 159 1.9 JТDМ

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от milchoto Покажи съобщение
            днес и смених маслото със селния 5 w 40,гледам че на хидравликата ми е червно, по принцип какви масла да слагам на хидравликата и скоростната кутия

            ---------- Post added at 15:16 ---------- Previous post was at 15:15 ----------


            с дпф съм проблем ли е че сложих 5w40?
            На какви пари взе селения?
            Alfa Romeo 159SW, 2.4 JTD, 06, remap, no EGR, no DPF, no "peperudk`s", no eco friendly, a.k.a. THE BLACK MAMBA

            Comment


            • #7
              Според мен не е проблем.Най-много да ти прави по-често прочистване на ДПФ-а.
              За 10 000км едва ли ще има проблем.Следващият път ако си още с ДПФ, ше сложиш 5w30 и си готов.

              5w40 е с доста по голямо пепелено съдържание от 5w30, но пък пази повече двигателя при високи температури.
              За сметка на това повечето пепелно съдържание не е добре за турбината...

              А бре 100% удовлетвореност няма.

              Тези данни ги гледах от едни технически спецификации на съответните масла и сравнявах селенията с бардал, селения вр пюър Енерджи със селения ВР и т.н.

              По принцип селения ВР пюър Енерджи ще е по-добре при повече градско шофиране, а само ВР може би ако има по-големи натоварвания двигателя, да кажем при високи скорости поддръжани на магистрала.

              Огромно значение има и горивото което сипваш.

              Сега да се филмираш само за това дали 5w30 или 5w40 няма смисъл.
              В началото производителят е препоръчвал Селения ВР за дизелите.След това когато влизат в сила ЕВРО 5 и 6 еконормите се разработва(ъпгредва) ВР до WR Pure Energy.

              Следващият път ще сложиш WR Pure energy.
              Alfa Romeo 159 2.4 JTDm -200 алфистки коня+ 30/40/ до 50 тунинговани коня

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от alfa racer GTA Покажи съобщение
                Според мен не е проблем.Най-много да ти прави по-често прочистване на ДПФ-а.
                За 10 000км едва ли ще има проблем.Следващият път ако си още с ДПФ, ше сложиш 5w30 и си готов.

                5w40 е с доста по голямо пепелено съдържание от 5w30, но пък пази повече двигателя при високи температури.
                За сметка на това повечето пепелно съдържание не е добре за турбината...

                А бре 100% удовлетвореност няма.

                Тези данни ги гледах от едни технически спецификации на съответните масла и сравнявах селенията с бардал, селения вр пюър Енерджи със селения ВР и т.н.

                По принцип селения ВР пюър Енерджи ще е по-добре при повече градско шофиране, а само ВР може би ако има по-големи натоварвания двигателя, да кажем при високи скорости поддръжани на магистрала.

                Огромно значение има и горивото което сипваш.

                Сега да се филмираш само за това дали 5w30 или 5w40 няма смисъл.
                В началото производителят е препоръчвал Селения ВР за дизелите.След това когато влизат в сила ЕВРО 5 и 6 еконормите се разработва(ъпгредва) ВР до WR Pure Energy.

                Следващият път ще сложиш WR Pure energy.
                да именно мерси

                ---------- Post added at 17:33 ---------- Previous post was at 17:16 ----------

                колко литра масло да си поръчам видях че се препоръчва SELENIA TUTELA GI/R това ли е правилното масло?
                VW PASSAT 2.0,ASTRA F 1,7D,ALFA 156 2.0TS,C124 16V,GRAND CHEROKE 2.5TD,E124 2.0,W210 2.0,АР 159 1.9 JТDМ

                Comment


                • #9
                  Аз Селения в моя кола не бих сложил, но всеки си знае. Препоръчвам ти Motul 8100 5w40 или Castrol Edge 5w40.
                  Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 210 кавала ... и малко отгоре
                  Alfa Romeo 159 1.9 JTDm SW .. бързият влак
                  Renault Clio DCi 2018 .. без коментар .. да е щастлива жената

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от DiStefano Покажи съобщение
                    Аз Селения в моя кола не бих сложил, но всеки си знае. Препоръчвам ти Motul 8100 5w40 или Castrol Edge 5w40.
                    нали на алфа препоръчват селения,навремето 156 я карах само с селения
                    VW PASSAT 2.0,ASTRA F 1,7D,ALFA 156 2.0TS,C124 16V,GRAND CHEROKE 2.5TD,E124 2.0,W210 2.0,АР 159 1.9 JТDМ

                    Comment


                    • #11
                      Е много ясно, че ще препоръчват Селения. Все пак си е италиански продукт. Да не говорим, че има толкова ментета от тая Селения. А и не е като да нема случаи например от Голда да е раждала кола.
                      Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 210 кавала ... и малко отгоре
                      Alfa Romeo 159 1.9 JTDm SW .. бързият влак
                      Renault Clio DCi 2018 .. без коментар .. да е щастлива жената

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от vudi Покажи съобщение
                        На какви пари взе селения?
                        ше те излъжа за цена при приятел го сменяхме с другите филтри и добавки за дизел и не съм хванал цената

                        ---------- Post added at 12:55 ---------- Previous post was at 12:54 ----------

                        Първоначално публикувано от DiStefano Покажи съобщение
                        Е много ясно, че ще препоръчват Селения. Все пак си е италиански продукт. Да не говорим, че има толкова ментета от тая Селения. А и не е като да нема случаи например от Голда да е раждала кола.
                        ще видим другият път,още се чудя тези ерг,филтри клапи да ги махам ли
                        VW PASSAT 2.0,ASTRA F 1,7D,ALFA 156 2.0TS,C124 16V,GRAND CHEROKE 2.5TD,E124 2.0,W210 2.0,АР 159 1.9 JТDМ

                        Comment


                        • #13
                          Махай ги ... Колата става в пъти по приятна за каране. Да не говорим, че заради "качествения" ни дизел при наличието на тези неща рискуваш да имаш проблеми.
                          Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 210 кавала ... и малко отгоре
                          Alfa Romeo 159 1.9 JTDm SW .. бързият влак
                          Renault Clio DCi 2018 .. без коментар .. да е щастлива жената

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от DiStefano Покажи съобщение
                            Махай ги ... Колата става в пъти по приятна за каране. Да не говорим, че заради "качествения" ни дизел при наличието на тези неща рискуваш да имаш проблеми.
                            от Ямбол съм и се чудя къде по близо че гледам тука все в сф сервизите
                            VW PASSAT 2.0,ASTRA F 1,7D,ALFA 156 2.0TS,C124 16V,GRAND CHEROKE 2.5TD,E124 2.0,W210 2.0,АР 159 1.9 JТDМ

                            Comment


                            • #15
                              .

                              смених днес и маслото на хидравликата,проверка на предницата,остана маслото на ск. кутия но тука ми предлагат само 75 на 80 а гледам че я дават 75 на 85 поне незнам имали значение мисля да потърся такова масло
                              VW PASSAT 2.0,ASTRA F 1,7D,ALFA 156 2.0TS,C124 16V,GRAND CHEROKE 2.5TD,E124 2.0,W210 2.0,АР 159 1.9 JТDМ

                              Comment

                              Working...
                              X